Ouch.Pretty Quiet
♥ Owner ♥


Hi, welcome reader. I'll respet you if you respect me. Thanks!
Twitter

Home About

♥ Lover ♥


Heyya,... Syed Shamim is here
I'm just a big fan of him!

assalamualaikum :')
betol ke klau kite coup ny bnyk cabaran yg datang ? klau betol pon , knp aku je yg kne . mcm ta adil . ble dy kluar dgn mambe pompuan je mzti ad cite yg mmg nk buad aku menangis . knp ha ? aku rase da bnyk kali aku kene game . sepanjang aku coup dgn dy , klau aku klua dgn mambe lelaki , aku jage perangai aku . semalam , aku baru rase happy dgn dy . knp happy yg dtg kt aku slalu je dtg skejap .ta penah dtg untuk slame nye ? adakah tu mmg takdir aku ? klau betol la tu mmg takdir aku , aku bole terime . mmg takdir aku ta bole happy mcm coup-coup lain . mmg nasib aku  malang . skarang , aku rase mcm da tade apa apa . dy suka buad penyakit aku datang balek . ubat ? perlu ke aku makan klau penyakit tu mmg nk dtg . serupa ta pyh mkn kn . knp kau buad aku mcm ny . klau kau da ta suka and syg kt aku , kau campak je aku mcm sampah . 


## zafiera , kau kan kuat . kau mzti saba dgn perangai dy . bia la dy game kau ke , ap ke , tp yg penting kau setia dgn dy . kau ta mungkir janji dgn dy . mungkin memang takdir kau mcm ny . kau ta bole sala kn takdir kan ? kau mesti cube lawan bnde ny , kau mesti hapuskan air mate yg bertakung kt mate kau tu sekarang :)